Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, November 28, 2011

Decoupage signage plus painting

Salam sejahtera buat semua.. Selamat menyambut Maal Hijrah juga saya ucapkan. Sehari dua ni kalut sungguh rasanya sbb anak saya 2 orang kena demam denggi serentak. Saya pun dah rasa sakit2 badan tapi kuatkan semangat demi anak2. So sehari dua ni, painting pun slow skit bcoz tak boleh nak concentrate. Kali ni saya upload decoupage signage plus daisies paintings with ribbons. Belon biru dan pink tu pun saya tambah sbb tak nak bagi nampak kosong sangat.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...