Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, November 16, 2011

Roses painting - Lesson with Pn. Aniza Khir

Salam sejahtera buat semua kengkawan.. Hari ni salah satu hari yang paling teruk saya alami hu hu.. Td customer dr Sabah mesej thru fb bgtau saya dah tersilap pos signage.. Mak oi.. terkejut besar saya. Rupa2nya signage ke Puchong dah sampai Sabah, yang Sabah dah sampai Puchong :( . Ini la first time selama saya ambik tempahan, saya tersilap pos tuannya.. Alhamdulillah, customer dr Sabah tu baik hati nak pos signage tu direct pd tuannya d Puchong dan saya akan ambik signage dia d Puchong dan pos ke Sabah semula. So, disebabkan kesilapan saya, saya akan tanggung semua kos pos.. Sebenarnya, 2,3 hari ni hati risau semacam je sebab anak sulung saya sedang menduduki SPM, semua jadi serba tak kena hu hu.. Ok la, berbalik kepada n3 hari ni, ini la hasil painting lesson saya dengan Puan Aniza. Rasa seronok sangat (sekurang2nya hilang la skit risau hi hi) sebab dpt blajar bunga ros jenis ni dgn Pn. Aniza. My next project is painting scenery atas tingkap lama. Dah buat 2 kali kelas tapi stop jap sebab blajar bunga ni. Dah siap nanti, saya akan share dgn kengkawan ya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...