Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, September 9, 2011

Painting on canvas

Salam Jumaat penghulu segala hari buat kengkawan semua.. Hari ni saya upload first painting saya atas kanvas. Dah lama saya bercita2 nak lukis atas kanvas. Baru2 ni masa pegi beli brg2 painting di Art Friend, saya ternampak kanvas ni. Saya beli satu yg saiz sederhana.. Saya cadang nak hadiahkan painting ni pada anak sedara sebagai hadiah perkahwinan. Ni belum lagi saya masukkan wording nama diorang kat bahagian bawah.



Ini pula painting lesson Shazura Ismail dgn saya...

Ini hasilnya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...