Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, September 23, 2011

My deco painting products in By'U Magazine

Assalam buat kengkawan.. Petang ni saya nak share dgn kengkawan gambar produk painting saya di dalam Majalah By'U keluaran Oktober 2011. Majalah remaja ni masih agak baru, saya agak akhir tahun lps atau awal tahun ini baru dipasarkan. Saya dihubungi oleh editor majalah ni pada bulan Ramadhan yang lalu. Saudari Akma meminta saya menghantar email beberapa gambar painting untuk disiarkan dalam sudut kreatif. Thanks a lot Saudari Akma..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...