Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, August 25, 2011

Make over frying pan

Salam buat semua kengkawan.. Kedatangan Syawal makin terasa. Ramadhan akan berlalu pergi, sedih terasa jua.. Pastinya pelbagai persiapan telah dibuat oleh rakan2 bloggers. Saya biasa2 aje, tak ada yang baru, tambah2 lagi anak saya yang sulung akan menghadapi trial SPM seminggu selepas raya, rasa risau juga hu hu.. Ok la.. berbalik kepada n3 saya hari ni, saya telah menukar rupa frying pan kepunyaan Lailatul. Saya menggunakan colour Mulled Rose iaitu salah satu warna Jo Sonja Vintage Collections. Memang nampak klasik.. Saya warnakan tepi frying pan dan tangkai dengan Ash Pink (Mattise colour). Dalam gambar ni kurang jelas. Actually di keliling frying pan ada polka dot tapi tak nampak la pulak sbb saya terlupa nak ambil gambar sebelah tepi hi hi..


Ini pula koleksi decoupage yang saya hasilkan dan saya hadiahkan kepada Emmy (NRE) semasa Bengkel Decoupage tempoh hari.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...