Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, August 24, 2011

Make over chinese tiffin

Salam buat semua.. Hari ni saya upload 5 gambar make over chinese tiffin kepunyaan Kak Maziah Ahmad. Saya rasa amat seronok mengubah penampilan tiffin ini daripada warna yang kusam kepada rupa baru yang ceria.. Kak Maziah minta saya kekalkan warna asalnya iaitu hitam dan merah, so saya basecoat semula dgn warna asalnya Sebelum ini, kalau kengkawan ingat, saya ada make over tiffin seperti ini kepunyaan Kak maziah juga tetapi saiz nya lebih besar (3 tingkat). Tiffin ini pula saiznya sederhana.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...