Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, February 15, 2011

Pink roses painting - kotak tisu dan tin

Selamat malam semua.. Kali ni n3 saya ialah painting roses saya pada kotak tisu dan tin coklat kepunyaan Intan. Kali ni saya tak ada pulak menulis title n3 saya dgn word FA (Folk art) sbb teringat ms sembang dgn Pn. Zaitun. Beliau menerangkan bahawa painting yg selalu dilukis ni dikenali sebagai Decorative Painting bukan Folk Art. Kalau kengkawan nak tau apa bezanya, carilah info dlm internet he he.. (kalau sy terangkan kat sini, panjang lebar la pulak). So, ini lah rupa baru brg2 yg Intan hantar pd saya. Ada satu lagi yg akan sy upload lps2 ni (tengah dlm proses varnish).



Terlupa pulak saya nak ambik gambar side depan kotak tisu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...