Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Saturday, February 19, 2011

Deco painting dulang (meja) tempahan Ana - Part 1

Selamat tengahari semua.. N3 saya yang lepas ramai yang bertanyakan sama ada saya spray atau cat kerusi tempahan Ina. Jawapannya saya tak spray dan cat pun kerusi tu sebab saya menerima kerusi itu drp Ina yang telah bercat putih. Tak pasti pulak sama ada Ina cat atau spray putih kerusi tu (lupa nak tanya). Berbalik pd n3 hari ni, Dulang ini kepunyaan Ana dan saya terima pun sudah bercat warna krim. Actually dulang ini mempunyai kaki dan boleh diangkat so saya consider dulang ini juga berfungsi sebagai meja. Saya lukis dulang ini sebelah sahaja atas permintaan Ana sbb katanya dia nak letak barang hiasan di atas dulang tu so no point kalau saya lukis penuh.. Satu dulang bersama kakinya belum lagi siap dilukis. Yang tu Ana minta design lain skit. Nanti dah siap, saya upload, InsyaAllah..

Ini bahagian tepi luar

Bahagian dalam

Ini rupa dulang yang diletak bersama kakinya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...