Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, September 7, 2012

Special gift to special person..

Salam sejahtera buat semua.. n3 saya kali ni ialah cenderahati saya kpd dua orang individu yang special iaitu mak mentua dan adik ipar saya. Actually, ini merupakan hadiah sempena Hari Raya yang lps. Saya lukis ni pun dua hari sebelum raya. Walaupun tak la besar cenderahati ni tapi actually saya sebenarnya mmg tak sempat nak lukis signage/barang yg agak besar kerana kesuntukan masa.. Yang penting, ini merupakan pemberian ikhlas saya.. :)

Cermin utk MIL saya.. sebelah satu lagi cermin muka

Ini signage address rumah adik ipar saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...