Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, March 21, 2012

Still life paintings..

Assalam buat semua.. Hari ni merupakan salah satu hari yang amat bermakna buat saya bcoz anak sulung saya, Luqman Fahmi mendpt result SPM nya. Mengimbau kembali kenangan semasa anak saya menduduki SPM, saya amat sedih mengenangkan dia menghidapi demam denggi waktu tu. segalanya saya serahkan pada Yang Maha Kuasa krn saya dapat melihat kekecewaan dan kesedihan anak saya. Alhamdulillah, Allah SWT telah mengurniakannya kejayaan walaupun bukan sangat cemerlang tapi it is unexpected result.. :) Berbalik kpd n3 saya hari ni, saya rasa sangat gembira kerana dapat menghasilkan still life painting ni di bawah bimbingan Pn. Aniza Khir.. Thanks a million Pn Aniza Khir, Pn. Zaitun Ramli and Pn. Norana Ghazali atas tunjuk ajar kalian.. :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...