Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, March 13, 2012

My own 'cottage' signage

Selamat petang semua kengkawan.. Kali ni saya upload signage kepunyaan saya sendiri utk hiasan 'teratak' saya yang tak seberapa (bukan teratak sendiri pun, kerajaan punya hi hi..) Memandangkan rumah saya skarang ni merupakan quarters kerajaan so saya tak adalah beria2 nak berhias since nanti akan berpindah juga. Saya dah alami 'peristiwa' berpindah beberapa kali la juga.. Kadang2 frust gak bila dah hias dan tanam pokok cantik2 tetiba suami kata kena transfer.. What to do hu hu.. Oh ya.. actually signage ni saya dah mula paint sebelum ke Guilin lagi tapi stop jap sbb siapkan tempahan customer. Ini pun saya 'curi' sedikit masa sambil buat order customer, siapkan signage ni... :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...