Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, January 5, 2012

Purple stripes signage

Selamat pagi kengkawan semua.. Dah mula buka skolah ni, pagi2 senyap sunyi rumah. Sblm ni ada anak bongsu dok asyik buka TV channel kartun. Bila dah masuk tadika, dah tak de peneman saya. Anyway 6 months to go, saya dapat jadi suri rumah sepenuh masa so saya nak gunakan masa yg ada ni sebaik2nya hi hi.. Dah mula bertugas smula bulan Julai nanti, keadaan akan berubah 360 degree hu hu.. Ok la, bernalik kpd n3 saya pg ni.. Saya upload signage Bismillah kepunyaan Haszila, rakan FB yang begitu suka dgn warna purple so dia minta saya lukis signage ni beserta sepasang buluh gantung juga warna purple, yang akan sy upload kemudian..


Ini pula student painting dari Kuala Kangsar, Aishah..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...