Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, January 16, 2012

Cabbage roses again..

Salam buat kengkawan.. Petang ni saya upload roses painting yang hampir sama dgn lesson saya dgn Pn. Aniza Khir. Ana, tuan punya painting ni sangat suka dgn hasil lesson saya tu so dia minta saya lukis gambar yg sama cuma warna yang lbh terang. Walaupun nampak sama tapi sbnrnya banyak beza especially pada daunnya. Saya improvise dgn cara saya tapi masih menggunakan teknik yg Pn. Aniza ajar..



Ini pula student saya dari Manjung, Perak iaitu Nurul yg amat berminat utk blajar roses..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...