Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, July 19, 2011

Vintage signage..

Salam buat kengkawan.. Hari ni saya upload signage yang lain skit drp biasa.. First time guna colour ni drp jo sonja vintage collection yg saya beli drp Wani http://decorativecottage.blogspot.com/ - ni nak promote kedai kawan2 (satu lagi nak bagi tau yg kedai sifu saya - Pn. Zaitun pun baru buka http://oliveblueshoppe.blogspot.com/). Signage ni merupakan cenderamata saya kepada jiran saya iaitu Mr. dan Mrs. Raj yang akan berpindah ke Sweden Ogos nanti. Mr dan Mrs Raj amat baik hati dan berbudi bahasa walaupun kami berlainan bangsa dan agama (Mr. Raj berbangsa India, wife nya org Sarawak, tak silap saya suku kaum Kadazan)..



First time lukis ros terbalik hi hi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...