Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, July 26, 2011

Special signage..

Assalamualaikum wrt.. Kali ni saya upload satu signage yang amat special yang saya rasa skarang dah dibawa terbang ke Egypt hi hi.. Signage ni saya lukis khas utk former lecturer saya iaitu Prof. Dr. Adil Hilal berbangsa Egypt yang saya anggap seperti bapa saya sendiri. Mengimbau kembali memori semasa saya belajar di UIA dan saya bersama lbh krg 15 orang kwn sekelas, merupakan first batch students Kuliyyah of Human Sciences bhg History and Civilization. Kini, selepas 15 tahun, kami bertemu kembali dlm small reunion group (lbh krg 8 org je yg dpt bersama) bersama Dr. Adil yg dtg dari Egypt. Sedih dan terharu kerana Dr. Adil seperti dulu juga masih menasihati kami seperti anaknya sendiri. May God bless him..



Ini pula signage decoupage yang ditempah oleh rakan saya Suzana Safian utk birthday ibunya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...