Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, June 10, 2011

Small bird house

Selamat malam kengkawan semua.. n3 saya hari ni ini ialah deco painting small bird house kepunyaan saya sendiri. Dah lama saya beli bird house kecil ni, skali dgn bird house besar yg saya lukis hydrangeas plus roses dgn Pn. zaitun. Saya warnakan biru dgn menggunakan teknik sponging utk atap bird house ni. Saja nak kelainan, walaupun pada awalnya nak warnakn dgn coklat. Small roses ni saya gunakan angular brush saiz 1/4. Nampak agak sweet pada pandangan mata saya hi hi..




Ini pula deco painting lesson students saya, Saptuyah dan Hasnah. Terlupa la pulak nak snap gambar papan yang dah dibasecoat dan berlukis daisy. InsyaAllah, kalau diorang dtg next lesson, akan saya tunjukkan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...