Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, June 29, 2011

Signage...

Salam buat semua.. Minggu ni agak sibuk since minggu terakhir saya bertugas untuk tahun ni.. Suspens je hi hi.. Saya bukan berhenti kerja tapi bercuti untuk setahun. Dah rasa penat sangat bekerja selama 16 tahun dan bertukar ke sana ke mari mengikut suami.. so, saya mohon izin suami untuk berehat seketika daripada tugas saya sbg pendidik atas urusan persendirian. Alhamdulillah, permohonan diluluskan.. Selepas ini InsyaAllah, kelas deco painting dan decoupage boleh dijalankan pada hari-hari biasa dan juga hujung minggu mengikut permintaan.
Ok la.. hari ni saya upload 2 signage untuk dikongsi bersama kengkawan..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...