Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, September 19, 2010

FA fruits tempahan Zarina, Ipoh

Salam syawal semua rakan2 bloggers. Dah hampir seminggu saya tak update blog. Demam raya la katakan he he.. So hari ni saya continue tempahan customer yang masih berbaris2. Petang tadi saya dapat siapkan FA buah2an tempahan Zarina pada pinggan porselin putih. Ada 2 pinggan yang saya kena lukis dengan gambar yang sama tapi baru dapat siapkan satu. Contoh buah yang saya dilukis diberikan oleh Zarina sendiri iaitu plak penyangkut kunci (dalam gambar sebelah kanan). Saya gunakan warna yang agak terang sedikit drp gambar contoh tapi rupanya masih sama. Ini merupakan percubaan pertama saya melukis buah2an pada pinggan. Harap2 Zarina suka. Oh ya.. saya gunakan light primer sebagai lapis asas pada pinggan dengan span. Then, baru base coat warna putih..



Ini yang saya lukis..


Ini contoh gambar yang diberi..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...