Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, April 18, 2010

Kelas FA dengan Pn. Norana

Minggu lepas, saya berpeluang untuk pertama kali mengikuti kelas FA dengan Pn. Norana di rumahnya. Tak sangka, walaupun first time jumpa, Pn. Norana is very friendly dan saya rasa amat selesa belajar dengan beliau. Even, dia tak suka saya memanggil puan, just panggil 'kak' - katanya. So, my first lesson for 2 1/2 jam, biasa la.. buat stroke dan teknik lukis daun, guna comma  dan s stroke serta teknik lukis bunga daisy. Sebelum balik, kak Nora list kan a few things yang saya kena beli..

       
                        Ini lah barang-barang yang saya beli selepas kelas pertama dgn Kak Nora.


                          Koleksi buku deccorative painting saya.. Baru dua buah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...