Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, January 17, 2013

Special gift..

Selamat malam buat rakan2 blogger.. Kali ni saya upload 2 keping gambar hasil decoupage dan painting saya khas untuk 2 orang individu yang banyak membantu anak saya dalam meningkatkan prestasi pelajarannya. Anak saya akan menyambung pelajaran ke tingkatan 4 di Sek. Men. Teknik dan akan meninggalkan persekolahannya di Putrajaya. Saya sangat2 terhutang budi kpd guru2 di SMKPutrajaya P11(1) atas segala jasa mereka dlm mendidik anak saya. Sebagai tanda terima kasih, saya telah menghasilkan signage decoupage ini untu Pengetua sekolah, iaitu Puan Sri Halimah..

Ini pula signage hadiah untu Datin Norani, Penolong Kanan Akademik merangkap guru bahasa Arab anak saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...