Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, February 17, 2012

Make over containers kepunyaan Kak Yon

Salam Jumaat buat semua.. Kali ni n3 saya ialah barang2 make over kepunyaan Kak Yon. Kak yon pun ada blog gak (Ada dalam link saya). Saya kenal kak Yon pun melalui blog, waktu tu saya dok sibuk cari rak nak display hasil paintings d rumah. Bila tgk blog Kak Yon, terus call dia dan pegi rmh dia di Seksyen 7, Shah Alam ambik rak. Sempat jugak Kak Yon kumpul containers terpakai minta saya make over..




Ini pula kelas painting Rose Diana dgn saya..


Dan ini.. kelas painting Kak Yan (Zuraihan Zakaria) dgn saya. Kak Yan ni dah merata ceruk menuntut ilmu painting. Dgn Kak Norana, Kak Aniza, Kak Zaitun, Kak Tg Norashikin dan ramai lagi. Rajin sungguh kakak ku ni hi hi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...