Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, December 5, 2011

Welcome signage

Assalam buat semua.. 2, 3 hari ni hidup saya masih dalam kekalutan dek penangan denggi. Kali ini anak saya yang sulung pula terkena. Susah hati Allah S.W.T sahaja yg tahu sbb risau dia sdg menghadapi exam SPM. Namun kebimbangan saya simpan di hati sbb tak nak anak saya rasa kecewa. Itu pun dia mmg nampak teruk sangat kerana tak larat. Petang tadi selepas exam, suami saya bawa dia ke bhg kecemasan hosp Putrajaya dan dimasukkan 2 botol air. Harapan saya sebagai seorang ibu, semoga anak saya akan kembali sihat :( ..Nak hilang risau dan tension, saya melukis juga hi hi.. So ini dia hasilnya.. Signage 'welcome' ni tak ada sapa2 punya.. Kakak saya minta saya lukiskan beberapa sample signage utk promote kat kawan2 dia, katanya.


Ini kuali kecil kepunyaan Ana..

Ini pula signage Allah, Muhammad tempahan anak sedara saya, Andi..

2 comments:

  1. Sedihnya..dugaan tu, time exam kena denggi pula. moga semuanya dah sihat.

    Tapi yg hebat tu, hati susah..lukis makin cantik la pula...penuh perasaan tu.

    ReplyDelete
  2. Memang sedih dik.. Allah menguji dengan pelbagai dugaan tapi time lukis ok jugak bunganya hi hi.. walaupun hati penuh kerisauan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...