Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, October 12, 2011

Welcome signage

Assalam buat semua.. Pagi ni saya upload welcome signage kepunyaan Nadli. Actually Nadli merupakan salah seorang peserta bengkel painting saya di Parit Buntar. Dia merupakan peserta pertama yg membuat bayaran penuh so ini la hadiah cenderahati yg saya berikan pada beliau. Pada awalnya saya melukis signage pink tetapi memandangkan beliau jejaka dalam kumpulan bengkel kami, rasa tak sesuai la pulak so saya lukis satu signage hitam yang baru utk beliau.

Ini pula student painting dr Presint 9, Putrajaya iaitu Nur Zyan


Ini pula regular student iaitu Shazura yg melukis strawberry selepas project daisy dan hydrangeas. Dia tak mau mulakan dgn ros lagi sbb nak lembut dan biasakan diri dengan berus dulu hi hi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...