Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, May 9, 2011

My rolling pin

Salam sejahtera semua.. Kali ni saya nak share dgn kengkawan my own rolling pin.. At last, saya berjaya menyiapkan rolling pin kepunyaan sendiri setelah sekian lama mengidamkanya hu hu.. Selalunya rolling pin digantung kat dapur tetapi saya letakkan di ruang meja makan @ meja utk kelas deco painting.



Ini 3 orang students deco painting yang mengambil pakej daisy plus ros.. Ini sesi praktis lukis ros selepas lukis daisy.. Anyway, if ada yang berminat nak blajar, saya nasihatkan agar ambil pakej umum iaitu beli sendiri alatan (saya ada stok), then saya akan charge kos belajar sahaja.. Dah ada alatan, boleh praktis kat rumah,

Ini dia hasil tangan Kak Rohayah, Kak Zila dan Elly..

Ini pula student decoupage iaitu Fidzah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...