Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, May 18, 2012

Cutlery box..

Salam Jumaat penghulu segala hari.. Tengahari ni sempat la pulak saya online hi hi.. Kali ni saya upload beberapa keping gambar painting saya atas cutlery box tempahan srp pihak pentadbir SMK Aminuddin Baki, KL utk dihadiahkan kepada Cikgu Habibah yg akan bersara tidak lama lagi.. 



Bahagian dalam saya lukis hydrangeas..

Bahagian bawah depan dan tepi, saya lukis simple lace..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...